Tuesday, April 28, 2015

Cara Dapatkan Big Point Air Asia Tanpa Membeli Tiket

Korang pernah dengar YouGov tak? Yougov ni salah satu cara untuk mendapatkan big point Air Asia dengan cara mudah iaitu dengan membuat survey..Mudahkan..surveynye pon just click2 je.. Aku pon memula tak taw pon kewujudan benda alah ni sampai la haritu aku beli tiket flight dia hantar aku link suruh buat survey. Dah tak de keje aku register p la,alah mintak wat survey je bila setiap kali buat survey point masuk makin sonok pulak aku..haha

Ada yang cakap benda ni scammer,tapi its up to you,kalo ko rasa tak nak buat tak payah buat,tak de sape paksa..lagipon benda ni free tak perlu bayar pape.. Kalo orang lain nak buat,biar jela..ye dak.. Aku ade jugak godek2 tengok betul ke YouGov ni ade related dengan Air Asia tapi bila dekat group bbm ada orang post yang dia dapat big point tu,aku gase betul la kot..

Sesapa yang nak join buat survey boleh bukak link ni https://ap.yougov.com/en/

Website YouGov 
Bagi yang belum register,boleh register dulu

Lepas register YouGov akan hantar email confirmation,so boleh directly login
Korang boleh check activity survey apa yang korang dah buat

Ini point2 yang perlu ko kumpul untuk collect big point AA

Ni point aku..sikit je lagi..kemon bebeh
Sebelum ni aku ada baca dekat facebook ada antara mereka yang redeem point tapi sampai sekarang tak masuk2 lagi..ada yang cakap benda ni menipu..tapi ada jugak yang redeem kejap je dah masuk..sume bergantung pada nasib.. Bagi aku,aku takde la mengharapkan pape sangat sebab aku wat benda ni pun just for fun..dah cukup point redeem jela..dapat tak dapat belakang cite..



Bukti dia dah dapat katanya

Semua bergantung pada nasib..tengok tu ada yang buat dah sebulan tak dapat point pon lagi.
Yang sorang lagi lak redeem dah dapat point..try jela kan
Ok..bagi sesapa yang rajin dan berminat dengan benda2 macam ni,amat digalakkan untuk try dan jawab je survey2 yang dia bagi..bagi yang rasa benda ni sejenis scammer TAK PAYAH LA BUAT..!! dok diam2 biar je orang yang suka benda scam ni yang buat..ok..

K bai.